Produkthjälp och retur

Itegra lämnar ej vare sig s.k. ”öppet köp” eller någon generell returrätt. Se Försäljnings- & leveransvillkor 

Felbeställd vara:

Defekt vara, produkthjälp och reparation:

Av kunden felbeställda varor till ett värde av eller under 250 kr ex. moms tar Itegra inte tillbaka. Av kunden felbeställda varor, i obruten förpackning, till ett värde överstigande 250 kr ex moms tar Itegra tillbaka men debiterar kunden en felbeställningsavgift på 10 % av värdet eller minst 250 kr ex. moms.

Kontakta oss för vidare hjälp med att upprätta en retur.

Produkterna levereras med de garantier som tillverkare eller leverantör erbjuder Itegra. Garantitid anges på produktsidan. Vid garantifråga eller reparation hänvisar vi till extern servicepartner där sådan finns, eller direktkontakt med tillverkaren. Det är enklast för dig som kund att kontakta servicepartner/tillverkaren direkt när detta alternativ erbjuds. Detta innebär för det allra mesta en kortare behandlingstid.

Ange tillverkaren / varumärket i sökfältet nedan för att få kontaktinformationen eller information om vad som gäller för denna tillverkare. 

Hittar du inte din sökta tillverkare här, registrerar du din retur via Min sida. Tryck på Orderöversikt och retur. Sök upp rätt order och följ avisningarna under Returnera defekt vara. 

Itegra-PC:

Fel eller skada på transporten:

Övrigt: